Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15 i 14/19) nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu može se iskazati prigovorom u pisanoj formi, u uredima Financijsko- komercijalne službe (prizemlje upravne zgrade poduzeća). Prigovor se također može poslati putem pošte, elektroničke pošte ili telefaksa:
- Vodovod Omiš d.o.o.
Četvrt Vrilo 6
21310 Omiš - e- mail: omis@vodovod.hr
- fax: +385 21 755 119
Reklamacije na račun, u pisanoj formi, mogu se podnijeti na gore navedenu adresu, e-mail ili fax, u roku od 8 dana od dospijeća računa. Sve informacije moguće je dobiti u uredima Financijsko- komercijalne službe (prizemlje upravne zgrade poduzeća) ili na sljedeće brojeve telefona:
- +385 21 755 115
- +385 21 755 117